vrijdag 20 december 2019

Kandidaat gesproken en...

Leuke man was het. Rustig, vriendelijk, niet zo groot, glinsterende pretoogjes en heel veel zin. Hij was gewassen en geschoren zei hij. Toen hij even naar het toilet was, werden Peter en ik het met elkaar eens dat hij me wel mocht proberen. We besloten te vragen of hij gelijk mee wilde gaan met ons.

Toen hij terug was, was het Peter die zei dat we het goed vonden. Hij wist dat Peter graag wilde kijken en ook dat Peter daarbij vaak de hand aan zichzelf slaat. Daar had hij allemaal geen moeite mee. Hij vond het fijn om gelijk met ons mee naar huis te mogen gaan. Natuurlijk, want na zo'n gesprek zal er best wel iets bij hem stijf zijn geworden.

Thuis ben ik snel even naar boven gegaan om wat slutty kleding aan te trekken. Terug beneden begon hij uit eigen initiatief met een smile van oor tot oor aan mijn borsten te voelen. Ik trok mijn hemdje omhoog voor betere toegang en liet hem even zijn gang gaan. We gingen op de bank zitten en ik peuterde zijn broek open.

"Even kijken wat je voor me in huis hebt!"

Het ding floepte zijn broek uit en sprong straf voor me in de houding. Dat effect vind ik prachtig, dat iemands geslacht vol bloed loopt bij de gedachte aan mijn lichaam. Dat veroorzaakte een vergelijkbaar wedereffect bij mijzelf.

Ik likte en ik pijpte. Ik zag Peter naast ons een blos krijgen. Ik zag ook dat ons slachtoffer naar Peter keek, alsof hij toestemming vroeg voor wat hem overkwam.

"Nou je aandacht weer even bij mij" zei ik. En ik ging verder.

"En nu wil ik wel eens weten hoe je me neukt." Ik nam hem aan de hand mee de kamer uit en leidde hem de trap op naar boven. Peter volgde ons.

We hebben ongeveer een uur half ontkleed heerlijk liggen paren, met orale intermezzo's. Ik kneep Peter af en toe ook even in zijn balletjes en liet hem toe zo nu en dan zijn lolly in mijn mond te stoppen. Echt helemaal geen straf voor me.

Onze kandidaat was geslaagd. Als hij wilde mocht hij in de toekomst nog wel eens langskomen lieten we hem weten. "App maar als je weer een keer zin hebt."

Toen hij weg was, ontkwam ik er niet aan dat Peter ook aan de beurt wilde komen. Vooruit maar, nog een uur met mijn eigen mannetje, die inmiddels oververhit was geraakt. Allemaal nog voor ik aan het eten ging beginnen.

Tijdens het eten hadden we het erover dat hij misschien wel een leuke huisvriend zou zijn. Hij woonde ver genoeg om niet op straat tegen te komen en dichtbij genoeg om gemakkelijk af en toe eens langs te wippen. Leuke, gezellige vent!






1 opmerking:

nelson zei

Hallo kijkers, ik ben Nelson en ik sta op het punt mijn getuigenis hier te geven, mijn moeder stelde me voor aan Great Baba Ogbogo toen ze ontdekte dat ik mijn vrouw niet zwanger kon krijgen na 3 jaar van ons huwelijk. Dus deze brachten zoveel problemen in mijn huwelijk en leidden tot een scheiding. zei ze, hij is zeer spiritueel en kan mijn vrouw in vreugde naar mij terug laten keren en we kunnen samen kinderen krijgen. In het begin twijfelde ik niet totdat ik contact met hem opnam en vervolgens machtige betoveringen op mij uitsprak en mijn vrouw deed terugkeren. En nu zijn we ook blij met lieve kinderen, vanaf de dag dat Great BaBa Ogbogo voor mij werkte en mijn problemen oploste. Ik heb een sterke gelofte afgelegd dat ik, zolang ik leef, zal blijven getuigen van de goedheid van zijn grote werken, en dat degenen die met een relatie en huwelijksproblemen worden geconfronteerd, snel contact met hem moeten opnemen en een gelukkige getuige moeten worden zoals ik. Ik laat zijn contact hier vallen, e-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com, of zijn WhatsApp-nummer. + 2349020168697 ...

Hij zorgde ervoor dat mijn ex-vrouw in vreugde naar mij terugkeerde

Hij heeft me genezen van een machteloze man tot een echte man.

Meest recent

Later nog eens ontmoet

Mijn nieuwsgierige lezer stelde me nog een vraag over mijn allereerste ontdekkingen waar ik hiervoor over schreef. Namelijk: "Zie je da...