maandag 9 december 2019

Ik ben wel iets veranderd

Nu ik deze dingen zo schrijf en zo af en toe eens terug blader in mijn oude dagboek, merk ik dat ik veranderd ben. Het libido is nog hetzelfde, maar zoals ik me toen nog het wulpse meisje voelde, voel ik me nu veel meer de rijpe vrouw. Het speelse van toen heeft plaats gemaakt voor het volwassene van nu.

Ik ben natuurlijk ouder geworden en ik durf me meer in te laten met vreemde mannen. Dat Peter nu dichter bij me is speelt daar ook een rol in. Ik voel me beschermd en gestimuleerd door hem. Het geeft me een vrij en veilig gevoel als ik een man mee naar boven neem terwijl Peter beneden zit en ik weet dat hij af en toe even naar boven komt om te kijken of om mee te doen. Wat dat toevoegt aan hoe het vroeger was is dat ik nu ook veel onpersoonlijker seks kan hebben. Met vreemde mannen dus, seks puur voor de seks, wat ik ontzettend prikkelend vind.

Dat ik zonder angst via dating sites met vreemden kan daten heeft mijn wereld verbreed. Alsof ik ze uit kan zoeken uit een catalogus. Peter kijkt overigens ook vaak mee. Hij ziet het liefst maatje XXL voor mij, hihi, de stouterd.


Geen opmerkingen:

Meest recent

Later nog eens ontmoet

Mijn nieuwsgierige lezer stelde me nog een vraag over mijn allereerste ontdekkingen waar ik hiervoor over schreef. Namelijk: "Zie je da...