vrijdag 3 april 2020

Later nog eens ontmoet

Mijn nieuwsgierige lezer stelde me nog een vraag over mijn allereerste ontdekkingen waar ik hiervoor over schreef. Namelijk: "Zie je dat jongetje en dat meisje nog wel eens?"

Daarvoor moet ik eerst nog iets meer vertellen over vroeger.

Na die eerste keer heb ik nog een paar keer met ze mee mogen doen. Toen was was er ook steeds nog een ander jongetje, we waren met zijn vieren dus. Die jongetjes zaten niet alleen aan ons, maar ook aan elkaar. Ze drukten met hun heupen naar voor heel stoer hun piemels tegen elkaar (misschien wel om ons te imponeren, dat weet ik niet).  Dat andere jongetje en dat meisje zijn heel veel later met elkaar getrouwd.

Af en toe zie ik ze nog wel eens. Ik ben er ooit ook nog wel eens op bezoek geweest. We hadden het over vroeger. Op een gegeven moment stelde hij, naar aanleiding van ons gespreksonderwerp, voorzichtig voor (alsof hij het als grap bedoelde) om nog eens een keer met elkaar te spelen zoals vroeger. Zij lachte om zijn “grap”. Van haar weet ik het niet, maar ik doorzag zijn serieuze ondertoon in ieder geval wel. Ik snapte dat het een hint naar mij was, want met haar deed hij die dingen natuurlijk sowieso wel. Ik zei dat het me wel spannend leek. En ik weet ook nog dat ik tegen haar zei: “Ik wil wel eens zien wat voor tietjes je hebt gekregen, want die had je toen nog niet.” Ze lachte weer en vroeg: “Ja? Wil je ze zien?”

Ja, ik wilde ze wel zien, en hij wilde de mijne zien. Hij streelde de mijne, ik de hare. Toen wilde hij na al die jaren natuurlijk ook mijn kutje weer eens zien (mannen, ze zijn zo voorspelbaar!). Goed, op voorwaarde dat ik zijn penis mocht zien, maar alleen als hij stijf was. Het leek alsof hij op die vraag had zitten wachten, zo snel ging zijn broek open.

Het begon weer met, net als vroeger, voelen bij elkaar. Om een lang verhaal kort te maken: uiteindelijk, wat vroeger niet is gebeurd, maar nu wel, heeft hij zijn stijve er nu ook echt in gestopt, zowel bij haar als bij mij.

Toen we onszelf weer helemaal gefatsoeneerd hadden vertelde ze vol enthousiasme hoe zij destijds met elkaar verder gegaan zijn. Naast met ons viertjes deden zij het ook met zijn tweetjes. Dat wist ik niet. In de loop der tijd ging dat steeds verder. Niet alleen in de vrachtwagen, maar ook bij haar thuis als er niemand was. Daar vonden ook de eerste echte penetraties plaats. En eigenlijk zijn ze zo aan elkaar blijven plakken.

Wat er tijdens mijn bezoek aan hen gebeurde was voor hun iets heel nieuws. Het gebeurde ook spontaan. Ze zeiden nog nooit zoiets gedaan te hebben en ook niet te hebben verwacht dat dit zou gebeuren. Tja, en waarom hij dan met die opmerking komt om nog eens als vroeger te doen? Misschien heeft hij er altijd wel van gedroomd wat er nu is gebeurd. En nu droomt hij misschien weer, want het was maar eenmalig. Ik ben er ook maar een keer op bezoek geweest.

Misschien na dit Corona-gedoe eens een keer bij mij thuis op de koffie vragen? Nooit bij stil gestaan, maar door deze herinnering op te halen komen die gedachten wel naar boven.


1 opmerking:

nelson zei

Hallo kijkers, ik ben Nelson en ik sta op het punt mijn getuigenis hier te geven, mijn moeder stelde me voor aan Great Baba Ogbogo toen ze ontdekte dat ik mijn vrouw niet zwanger kon krijgen na 3 jaar van ons huwelijk. Dus deze brachten zoveel problemen in mijn huwelijk en leidden tot een scheiding. zei ze, hij is zeer spiritueel en kan mijn vrouw in vreugde naar mij terug laten keren en we kunnen samen kinderen krijgen. In het begin twijfelde ik niet totdat ik contact met hem opnam en vervolgens machtige betoveringen op mij uitsprak en mijn vrouw deed terugkeren. En nu zijn we ook blij met lieve kinderen, vanaf de dag dat Great BaBa Ogbogo voor mij werkte en mijn problemen oploste. Ik heb een sterke gelofte afgelegd dat ik, zolang ik leef, zal blijven getuigen van de goedheid van zijn grote werken, en dat degenen die met een relatie en huwelijksproblemen worden geconfronteerd, snel contact met hem moeten opnemen en een gelukkige getuige moeten worden zoals ik. Ik laat zijn contact hier vallen, e-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com, of zijn WhatsApp-nummer. + 2349020168697 ...

Hij zorgde ervoor dat mijn ex-vrouw in vreugde naar mij terugkeerde

Hij heeft me genezen van een machteloze man tot een echte man.

Meest recent

Later nog eens ontmoet

Mijn nieuwsgierige lezer stelde me nog een vraag over mijn allereerste ontdekkingen waar ik hiervoor over schreef. Namelijk: "Zie je da...