donderdag 21 november 2019

Getrouwd met Peter

Ja, Peter en ik zijn getrouwd! We wonen bij elkaar in mijn huisje. Hoe dat zo komt? Omdat we gek zijn op elkaar. Hij kwam steeds vaker en langer bij me. Dat was gezellig, goed en lekker. En ook makkelijk, altijd beschikbaar voor elkaar. De open geest van Peter gaf de doorslag.

Feitelijk waren we al een stelletje met een open relatie. Die openheid in onze relatie begon ooit als een afspraak. Maar in de loop van de tijd was het voor Peter niet meer alleen een afspraak, maar gaf hij aan dat er bij hem gevoelens van opwinding ontstonden zodra ik iets met een andere man deed.

Hij wilde graag een heel close stelletje met me vormen, waarbij ik me naar anderen mannen als ongebonden zou gedragen. Dat leidde in eerste instantie tot ons samenwonen, hij verkocht zijn eigen woning. En dat leidde vervolgens tot ons huwelijk. Ik twijfelde geen moment, geweldig vond ik het, een heerlijke man die ik aan me kon binden en die me toestond - nee, zelfs stimuleerde - om vreemd te gaan.

Wat kan ik me, de vrouw die ik ben, nog meer wensen? Helemaal niets toch? En hij? Nog steeds af en toe Els en af en toe ook Hester. De schatten!

Geen opmerkingen:

Meest recent

Later nog eens ontmoet

Mijn nieuwsgierige lezer stelde me nog een vraag over mijn allereerste ontdekkingen waar ik hiervoor over schreef. Namelijk: "Zie je da...