woensdag 1 april 2020

Allereerste ontdenkingen

Even geen seks met anderen behalve Peter nu. Het is helaas niet anders. Ik vind het heel jammer dat ik Alfred even de deur moet wijzen nu. Ik hoop dat deze toestand snel voorbij is. Ik ben zelf ook een paar dagen ziek geweest. Ik weet niet of het Corona was. Nu gaat het wel weer.

Nu ik even geen seks kan hebben, behalve dan met Peter, valt er ook niet zoveel te vertellen over mijn uitspattingen. Maar ik heb een ander idee. Ik kan wat vertellen over mijn herinneringen aan het verleden. Dat idee komt voort uit vragen die mij door een nieuwsgierige lezer gesteld werden. Laat ik gewoon af en toe eens iets schrijven over vroeger. Bijvoorbeeld, om te beginnen, over mijn eerste ervaringen aan iets wat je seks zou kunnen noemen. Ik kan het me nog helder herinneren, waarschijnlijk omdat het zo'n volledig nieuwe ontdekking voor me was.

Ik was in die tijd een jaar of 10. Achter ons huis stond heel vaak een vrachtwagen geparkeerd. Geen gesloten vrachtwagen, maar een met zo'n dekzeil als een grote vierkante tent achterop. Je kon er dus gemakkelijk in kruipen. Ik zag daar af en toe wel eens een jongetje en een meisje van bij ons uit de buurt samen met elkaar spelen. Ze waren ongeveer mijn leeftijd. Ze kropen af en toe achter in die vrachtwagen.

Een keer op een warme zomermiddag stond er een badje bij ons buiten. Ik had mijn badpakje aan een speelde in het badje. Kinderen uit de buurt kwamen ook in dat badje spelen, dat was heel normaal bij ons. Ook waren er dat jongetje en dat meisje (zwembroekje, badpakje). Toen we op een bepaald moment nog maar met zijn drieën waren vroegen ze of ik mee ging naar de vrachtwagen. Ik vond het wel leuk om met ze mee te mogen spelen daar.

We kropen onder het dekzeil. Ik weet nog dat het er erg heet was. Het was er ook vrij duister, maar mij ogen wendden snel. Ik zag toen, in het half duister, dat zij haar badpakje naar beneden deed en dat jongetje overal liet voelen bij haar. Ze liet hem met zijn handen over haar hele lichaam gaan en ze liet hem ook aan haar kutje friemelen. Ik weet nog dat ik het heel apart vond allemaal. Ik vond het erg spannend, zonder dat gevoel precies te begrijpen. Terwijl hij met zijn handen overal aan haar zat zei dat meisje met gedempte stem dat ik mijn badpak ook uit moest doen. Zonder verder na te denken en zonder een gevoel van schroom deed ik dat.

Toen begon dat jongetje ook bij mij overal te voelen. Hij ging met zijn handen over mijn hele lijf, over mijn buik, onder mijn oksels en ook bij mij steeds aan mijn kutje. Het zat tegen kietelen aan, maar tegelijk ook weer niet. Ik vond het een fijn gevoel, zijn handen daar, maar ook aan de rest van mijn lichaam. Na een tijdje overal aan me gezeten te hebben deed hij zelf ook zijn zwembroek naar beneden. Het meisje pakte gelijk zijn piemel vast en begon erin te knijpen en naar zich toe te trekken. Ik weet nog dat zijn piemel recht vooruit wees naar haar. Ik weet ook nog dat ik het raar vond dat het knijpen, want dat deed ze fors, blijkbaar niet pijn deed bij hem.

Door de snelle, als vanzelfsprekende, reactie van haar om gelijk zijn piemel te pakken toen hij zijn zwembroek naar beneden deed, realiseerde ik me toen pas dat ze dit vaker deden met elkaar. Ik snapte nu ook waarom ik ze daar altijd zag rondhangen op woensdagmiddag. Het meisje pakte mijn pols vast en zei dat ik ook zijn piemel moest vastpakken. Dat was de eerste keer in mijn leven dat ik een mannelijk geslacht heb aangeraakt. Zij pakte het zakje eronder vast en hij probeerde weer met zijn handen aan haar te komen.  Ik vond het allemaal heel bijzonder en heel spannend, vooral ook omdat ik het idee had dat we iets deden wat niemand mocht weten en wat misschien wel helemaal niet mocht. We zaten met zijn drieën heel dicht bij elkaar op onze knieën en begonnen elkaar overal te bevoelen. Die jongen bij ons en wij bij hem, maar dat meisje en ik ook bij elkaar. Ik voelde en rook hun adem in mijn gezicht. Ik vond het razend spannend en was trots dat ik met hun geheime spelletje me mocht doen.

Geen opmerkingen:

Meest recent

Later nog eens ontmoet

Mijn nieuwsgierige lezer stelde me nog een vraag over mijn allereerste ontdekkingen waar ik hiervoor over schreef. Namelijk: "Zie je da...