vrijdag 17 januari 2020

John, even snel

John stuurde een berichtje of hij even op de koffie mocht komen. Dat is een soort codetaal van hem en betekent dat hij even bij me wil ontladen. Het is alweer een hele tijd geleden dat hij zo spontaan even langs komt. Hij mocht even op de koffie komen.

Hij is inmiddels weer weg. Hij wilde inderdaad alleen even door mij bevredigd worden, niet al te uitgebreid. We hebben even gesproken over vorige week. Hij bedankte me dat ik me ervoor wilde lenen en vroeg hoe ik het zelf vond? Ik heb hem uitgelegd dat het wat dubbel voelde, dat ik niets kon doen terwijl ik graag ook zelf actief ben. Maar ik zei dat ik het wel lekker vond  om zo fanatiek door twee mannen tegelijk genomen te worden.

In detail:

Ik had vooraf snel even een "slutrokje" voor hem aangetrokken, zodat hij vanaf moment één al gelijk een erectie zou hebben. Dat sloeg goed aan, ik weet hoe hij daar altijd op reageert (Peter trouwens ook). Ik voelde over zijn broek in zijn kruis.

"Doe maar uit" zei ik, "dan zal ik je even lekker klaarmaken." 

Ik ging op de bank zitten en hij stond voor me. Ik speelde wat met zijn ballen, trok zijn eikel bloot en likte eraan. Ik keek hem intussen naar boven aan. Hij kijk naar beneden, naar mijn handelingen.   

Ik haalde een handdoek in de keuken en gaf hem die in zijn hand.

"Geen rommel maken" zei ik.

Ik ging achter hem staan en begon met mijn armen om zijn middel aan zijn stijve te trekken. Met een hand masseerde ik zachtjes zijn ballen en met de andere trok ik hem af. Het duurde even en kostte me een lam handje, maar toen begon hij dieper te hijgen en voelde ik dat zijn pik nog harder werd. Totdat alles eruit spoot, in de handdoek. 

Even alles schoongeveegd, nog even een kop koffie gedronken en toen vertrok hij weer. Alles bij elkaar niet meer dan een half uur ongeveer.


1 opmerking:

Anoniem zei

Lekker geil, zo van achteren afgerukt worden, met je andere handje om mijn ballen…!!! Heerlijk!

Meest recent

Later nog eens ontmoet

Mijn nieuwsgierige lezer stelde me nog een vraag over mijn allereerste ontdekkingen waar ik hiervoor over schreef. Namelijk: "Zie je da...